Szal z Pima Silk

Kolejnym szybkim projektem powstałym w ostatnim czasie jest delikatny szal z włóczki Pima Silk. Połączenie bawełny z jedwabiem dało bardzo ciekawy efekt. Dzianina wytworzona z tej nitki jest delikatna i taka zwiewna, a jednocześnie ciepła i milutka. Bawełna, która znajduje się w składzie włóczki jest przędzą lekko skręcona i przez to daje efekt taki troszkę cieplejszy.

Szal powstał na drutach nr 3,5 mm, a wzór to taka moja składanka. Lubię motyw liści bo jest w miarę prosty i mam go zawsze w głowie. Mogę go też modyfikować kiedy przyjdzie mi na to ochota. I tym razem postanowiłam go wpleść w ten projekt. Reszta szala jest robiona jerseyem czyli na gładko.

Na ten szal zużyłam jeden motek. Nie jest to wystarczająca ilość włóczki na obszerny szal ale na ciekawy efekt w okół szyi wystarczy....












Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty