Komin-otulacz na chłodne dni

Ciąg dalszy ciepłych i milutkich włóczek w postaci kominu w delikatnym kremowym kolorze. Włóczka Tanaro jest połączeniem wełny z akrylem i bambusem co sprawia, że dzianina z niej wykonana jest bardzo delikatna, ciepła i charakteryzująca się ciekawym połyskiem.
Oczywiście do wykonania użyłam drutów do łączenia ale tym razem akrylowych w rozmiarze 9. Tak na prawdę jestem zwolenniczką drutów metalowych ale te idealnie zgrały się z tą włóczką, która delikatnie prześlizgiwała się po nich.
Zaczęłam od 60 oczek w okrążeniu, następnie w 8 rzędach dodałam po jednym oczku aby osiągnąć otulacz z jednej strony szerszy a z drugiej węższy. Celem moim było to aby przy szyji dzianina była bardziej dopasowana a szerszym bokiem zasłaniała cały dekolt:-). Jak widać na drugim zdjęciu, 3 motki pozwoliły na wykonanie odpowiedniej wysokości i szerokości otulacza wąskiego czyli takiego który zakładamy na szyję tylko na raz, nie zaplatamy go.
Jeszcze słówko na temat wzoru. Większość z Was zna ten ścieg bardzo dobrze, a dla początkujących zapraszam tutaj, gdzie możecie znaleźć opis wykonani właśnie tego splotu ryżowego krok po kroku.






   

Komentarze

  1. Komin superowy, można składać zamówienia? :D pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komin, pasuje do wszystkiego i idealny otula w chłodne dni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka prosta rzecz a taka fajna na zimę, ten kto wymyślił komin powinien dostać nobla ;-)

      Usuń
  3. żebym to ja tak umiała robić. Ja otulacz właśnie robię na szydełku ciekawa jestem jak mi wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę powodzenia! i zawsze ciekawe jesteśmy Waszych wydzierganych piękności, czekamy na zdjęcia...

      Usuń
  4. Mam pytanie czy to jest zwykły splot ryżowy czy splot ryżowy podwójny?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka inna włóczka jest polecana na ten komin? (Tanaro nie ma w sklepie)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty