czpki, czapki, czapki...

Lubicie zimę, a może uprawiacie jakieś sporty zimowe? Łącząc takie zamiłowania z miłością do dziergania powstało coś takiego...


Czapka idealna na narty, snowboard albo saneczki;-) Bardzo modne w tym sezonie wyraźne, żywe a niejednokrotnie neonowe kolory. Włóczki Visione to połączenie wełny z akrylem, są delikatne i na pewno nie jeden zapalony młody wyczynowiec będzie z takiej czapy zadowolony.
Dla zainteresowanych, czapka powstała z 52 oczek i była robiona z samych słupków na szydełku nr 6. Elementem wykończeniowym jest jakże modny i efektowny pompon z naszych sklepowych zapasów.
A poniżej słynna, szydełkowa czapka Piotra Żyły w podobnym stylu.

Źródło: facebookowy  funpage Piotra Żyły

Źródło: facebookowy funpage Piotra Żyły

Kontynuując sezon na czapki mam dla Was jeszcze jeden okaz z włóczek Berretto. Czapka jest w ciekawych kolorach i także robiona szydełkowo. Taka technika wydaje mi się najlepszą, a na pewno najszybszą metoda robienia czapek. W obydwu przypadkach liczba oczek była podobna i nawet kilkanaście metrów z każdego motka zostało, także każda dziewiarka wie, że resztki są mile widziane bo zawsze można z nich coś ciekawego i kolorowego wyczarować.

Czy u Was także królują kolorowe czapki w tym sezonie?

Komentarze

  1. Ja mogę powiedzieć, że jestem wielkim zwolennikiem jeśli chodzi o wszelkie nakrycia głowy w tym i czapki. Dlatego w sklepie https://hatfactory.pl/ dość często je zamawiam i mam już ich całą szafę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty