Mały akcent ręcznie dziergany na karnawał

Dużymi krokami, zbliżają się święta, a wraz z nimi okres hucznych zabaw i swawoli... Na okres Bożego Narodzenia przydadzą się prezenty, oczywiście ręcznie robione, zaś na ten drugi okres niezbędne będą dziergane stroje lub dodatki do tychże stroi. Właśnie na taką okazję udało mi się coś stworzyć. Nie każdemu będzie taki akcent odpowiadać ale pewnie niejedna dziewczyna chętnie ozdobi swoją małą czarną takim szalem. Włóczka sama w sobie jest dosyć strojna więc będzie idealnie pasować do prostej i najlepiej jednokolorowej kreacji...




Szal machnęłam w dwie godzinki. Szybko i łatwo robi się takie cudeńka ponieważ druty 6, dosłownie sześć oczek i chwilka czasu przed kominkiem i gotowe. Jak niektórzy pamiętają kiedyś wydziergałam podobny szal Felce. Tym razem wykorzystałam włóczkę Duchessa, 2 motki.


Komentarze

  1. niesamowite,
    proste? no nie wiem, ja tak bym nie powiedziała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę proste, wystarczy umieć dziergać prawe oczka, cała zasługa efektu w ciekawej strukturze włóczki tasiemkowej... polecam i zachęcam do spróbowania;-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty