Czapka Camello by Iwona Eriksson


Witajcie! Ostatnio miałam przyjemność przetestować nowy wzór opracowany przez Iwonę Eriksson. Jak wiecie jestem samoukiem i większość wzorów to wyłącznie kwestia moich prób i błędów. Rzadko korzystam z gotowych projektów ubrań. Zazwyczaj upatrzę sobie jakiś ciekawy ścieg i próbuję go modyfikować i wkomponować w mój projekt. Dlatego często żyję w nieświadomości, że wzór którego używam, istnieje w świecie dziergania pod konkretną nazwą. Czasem nawet przeżywam śmieszne historie, typu: "-znasz taki i taki wzór
- ja na to, że nie... ;-(
- pokażę ci jak on wygląda...
- aha, ten to znam... ;-) hehe..."
A co do wzoru Iwony to muszę powiedzieć, że dosłownie 3 albo 4 raz w życiu robię coś krok po kroku według schematu i ten jest idealny na czapki. Bardzo mi przypadł do gustu. Prosty, łatwy i przyjemny.
Włóczka to oczywiście Camel Hair z naszego sklepu. Bardzo miła, delikatna, ciepła i świetna właśnie na tego typu dodatki.
Przyznam Wam się jeszcze do jednej rzeczy, mianowicie czapkę zaczęłam dziergać na drutach skarpetowych, bo po ostatnim razie, przeciągania cienkiej nitki z żyłki na grubsze druty, miałam dość. Jednak tym razem po zrobieniu ścigacza musiałam przeprosić się z magic loopem i resztę dokończyłam na żyłce. Nie warto się więc zarzekać, że czegoś nie będziemy używać bo życie, a konkretnie rodzaje włóczek korygują szybko nasze podjęte decyzje.
Jeżeli chcecie sobie zrobić z niecałych dwóch motków taką czapę to zapraszam na profil Iwony Eriksson na ravelry gdzie możecie nabyć ten wzór.
Polecam serdecznie!





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty