Sukienko-tunika z Bella Batik

Dawno nie dziergałam takiego splotu...
Jest prosty, ciekawie wygląda i pasuje na różnego rodzaju bluzki, przewiewne sukienki czy tuniczki. Mam na myśli wzór w romby z dziurek.
Pamiętam moją pierwszą bluzkę w taki deseń... Była wykonana z białego kordonka Maxi. Dziergałam ją na drutach o rozm. 2 mm !!! Taka byłam zakręcona wtedy na punkcie bawełny i cienkich włoczek... Ręce odmawiały mi posłuszeństwa, a ja dalej machałam długimi, prostymi i cienkimi drutami...
Teraz postanowiłam wykorzystać ten splot ale już nie na takiej włóczkowej cieniźnie i nie na takich cienkich drutach. Zaczęłam od góry. Na rękawkach, które z założenia miały być krótkie, nie wrabiałam żadnego wzory. Ażurki pojawiły się tylko na przodzie i tyle sukienko-tuniki. Dlaczego sukienko-tuniki? A no dlatego, że moim skromnym zdaniem, każdą sukienkę, jeżeli rękawki i wokół szyji nas puszcza, można wykorzystać w późniejszym czasie jako tunikę... ;-)
Jeżeli chodzi o włóczkę to jest to bawełna Bella Batik w prześlicznym zielono-białym melanżu. Myślę, że każdej dziewczynce takie kolorki przypadły by do gustu...




A to zdjęcie już widzieliście... ;-)
Dodam, że włóczka wyjątkowo nadaję się dla takich maluchów. Nie gryzie, nie jest szorstka, po prostu polecam na takie małe wdzianka...






Komentarze

  1. Sukieneczka śliczna, modelka urocza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladna sukieneczka.Modelka przesliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna sukienka :-) Przepiękny ażur i śliczne kolory :-)
    Na maleńkiej modelce wygląda doskonale :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję za słowa uznania, pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczna maleńka! Nadal się głowię czyja córa jest na zdjęciu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suknia urocza, szczególnie na słodkiej i szczęśliwej właścicielce. Sweterek z ppoprzedniego wpisu tez bardzo mi sie podoba. Co w tym jest,że takie małe udziergi są takie urocze! Pozdrawiam upalnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia Gabi ale ja też uwielbiam takie małe dziergadełka, są prześliczne...,

      Usuń
  6. Sukienusia cudownej urody :))
    Głowię się w jaki sposób dodawane są oczka w reglanie, bo oczka przepięknie dekorują rękawki?
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na środku jest plecionka z dwóch oczek a po bokach są dodawane narzuty z których powstają dziurki ;-) krzyżowane oczka i ażurki robione są w jednym okrążeniu a drugie okr. całe przerabiane jest na prawych oczkach, pozdrawiam Kasiu!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty