Kocyk i zestaw zimowy dla maluszka

Na wstępie chciałam Was z góry przeprosić, ale w tym poście będzie bardzo mało zdjęć...

Dzianinki, które ostatnio wydziergałam, były robione dosyć szybko i też szybko powędrowały do właściciela. Wiecie jak to jest robić prezent na ostatnią chwile, a to jeszcze zrobię czapeczkę, zostało trochę włóczki to jeszcze dorobię szalik, a później jedzie się w odwiedziny i nie ma już czasu na zrobienie fajnych zdjęć. Tak sobie teraz myślę, że dobrze że zrobiłam chociaż te, bo w innym razie nie byłoby co pokazać i nie dowiedzieli o istnieniu takich fajnych dzianinek ;-)

Kocyk zrobiłam z 3 motków włóczki Niniette na drutach nr 7 mm. Pomimo, że jest to w większości akryl to włóczka jest niezwykle milutka i świetnie nadaje się właśnie na kocyki dziecięce.





A teraz zaprezentuje Wam komplecik jesienno-zimowy z bawełny Nuovo Jaipur.
Czapkę zrobiłam wzorem ściągaczowym (2 o.p./2 o.l.), natomiast szalik to kostki prawe, lewe oczka (5 o./8 rz.). Całość pochłonęła bodajże 1,5 motka, druty nr 3,5 mm.













Komentarze

Popularne posty