Szal z vipa

Szale to chyba te robótki, od których najczęściej zaczynają swoją przygodę początkujące dziergaczki... W moim przypadku też tak zapewne było, choć muszę przyznać, że tego nie pamiętam.
W takie dzianiny obfituje też jesienne dzierganie, ze względu na zbliżającą się zimę. Ja również o taką robótkę się pokusiłam.

Na prośbę Basi wydziergałam szal w jodełkę dla mężczyzny. Druty nr 8 mm, 500 oczek i 3 motki włóczki Vip. Wyszło z tego całe 2 metry na 20 cm szala.

Identyczny szal już kiedyś zrobiłam, tutaj możecie go zobaczyć i porównać, który ładniejszy...


























Komentarze

  1. Oba cudne ale ten szafirowy był naj...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezmiennie i nieprzerwanie podziwiam prace ręcznie dziergane na drutach.
    Oba szale śliczne,ale ten niebieski to bym sama chętnie nosiła, z resztą szary też ,wcale mi nie przeszkadza, że męski :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie uniwersalne te szale i dla chłopaka i dla dziewczyny... pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo ładny szal na kamiennej ścieżce. Będzie pasował do wielu zestawień odzieżowych i przyda się na nadchodzące chłody.Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że właściciel będzie go chętnie nosił i posłuży mu długo...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty