Golf z Mini Softa

Ta praca została wykonana jeszcze w zeszłym roku, a zajęła mi ok 4 tygodnie pracy.
Było to duże wyzwanie bo cały golf miał być we wzory. Na dodatek te wzory to plecionki, które wymagają dużo pracy i przekładania oczek. Ale czego się nie robi dla efektu końcowego...

Włóczka, którą użyłam to oczywiście niezastąpiony Mini Soft. Grubość nitki odpowiednia, a do tego ta gama kolorów do wyboru jest oszałamiająca. Do dziergania wykorzystałam druty w rozmiarze 4 mm, a samej włóczki zużyłam bodajże 7 motków, co jest chyba niezłym wynikiem przy tak wymagających ściegach.

Sweterek był dziergany od dołu. Rękawy również były robione tak samo. Tym razem nie pokusiłam się o przełożenie wszystkiego na jedną żyłkę i dzierganie rękawów i tułowia razem. Stwierdziłam, że lepiej będzie po prostu doszyć rękawy.

Zobaczcie efekt końcowy...








Komentarze

  1. Śliczny ! Zdecydowanie mój kolor, a wzorek powala. Bardzo, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku mnóstwo pracy musiałaś włożyć, ale było warto, świetny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to prawda trzeba było namachać się drutami ;-)

      Usuń
  3. Kolor nie mój, ale włóczka piękna, wzór wspaniały i musiał kosztować wiele wysiłku. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kosztował, ale jak zwykle na koniec pracy, zwłaszcza tak pracochłonnej jest wynagrodzenie w postaci takiej fajnej dzianiny... pozdrawiam

      Usuń
  4. Sweterek jest śliczny. Świetny ścieg i piękny kolor. Teraz tylko z dumą nosić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Mini Soft się zawsze świetnie nosi, więc na pewno będzie dużo radości z noszenia... pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty