Chusta z Sepino Lace


Witajcie...

... ostatnio powstała u mnie bardzo prosta chusta. Gładki ścieg, czyli jersey i tylko dwa rzędy w ażurki na brzegach robótki.
Z racji wielkości drutów, a raczej ich niewielkiego rozmiaru (3,75 mm) dziergało się nieco wolniej ale i tak uważam, że poszło całkiem, całkiem...
Włóczka - Sepino Lace, której użyłam jest też z tych cieńszych ale idealnie nadających się na tego typu dzianiny. Kolory układają się świetnie i cudownie prezentują się jako gotowa do noszenia chusta.
Zawsze mam dużo zapału na początku robienia takich rzeczy, z biegiem czasu, zapał opada z racji monotonności dziergania ale gdy chusta jest już zblokowana i gotowa do założenia to serce rośnie i nie mogę się nadziwić gdzie ja miałam te siły do zrobienia tego wszystkiego ... uwielbiam takie emocje...!

Zobaczcie kilka zdjęć i oceńcie czy u Was też przydała by się taka chusta w garderobie... -)














Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty