Bluzka z Bikini

Lekka, zwiewna, ażurowa bluzeczka w sam raz na letnie upały. Taki właśnie projekt udało mi się ostatnio stworzyć.
Na pewno kojarzycie włóczkę Bikini, która przeznaczona jest do dziergania strojów kąpielowych.
Ja jednak postanowiłam zrobić z niej coś innego i przetestować czy spełni się w roli dzianiny do codziennego użytku.
Efekt jest całkiem fajny. Pomimo tego, że jest to włókno sztuczne, to idealnie nadaje się na takie cuda. Nitka jest połyskująca, nie gryząca, niczym jedwab, a dzianina jest lejąca.

Na ten projekt w rozmiarze 36/38 zużyłam 4 motki. Dziergałam na drutach nr 4 mm.









Ciekawym elementem bluzki jest dekolt na plecach. Jeżeli lubicie takie klimaty to jest to coś dla Was. Przód jest bez dekoltu, praktycznie zakończony na prosto, a tył ma wcięcie w kształcie litery V. 
Jeżeli jednak nie przemawia do Was takie rozwiązanie to zawsze można założyć bluzkę tyłem do przodu i mamy wtedy klasyczny dekolt w serek...

Zachęcam do dziergania. Włóczka bardzo ciekawa i wydajna.









Komentarze

  1. Bardzo fajna bluzeczka na te upały.Włoczki nie znam , na razie szlaban na nowe zakupy . . . Świetny wzór 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, włóczka bardzo fajna właśnie na upały, dzianina jest zwiewna, delikatna i lekko lejąca... Jak skończy się szlaban na zakupy to zapraszamy do naszego sklepu.... ;-) biferno.pl pozdrawia

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty