Sweterek z Vip i Kid Silk

Jestem bardzo dumna z tego projektu. Troszkę się go obawiałam, ponieważ nigdy nie dziergałam swetrów w poprzek. Ten akurat nie jest całkowicie robiony od jednego rękawa do drugiego ale ma w sobie element oplatający ramiona, dziergany właśnie z boku na bok, a nie jak to zwykle bywa z dołu do góry albo z góry na dół.
Jak już opanowałam wzór, który jest dostępny tutaj, zabrałam się za intensywne dzierganie. Wbrew pozorom szło mi całkiem szybko. Myślałam, że spora ilość warkoczy spowolni moją prace ale tak się nie stało. Podwójna nitka Vipa i Kid Silka sprawiła, że w mgnieniu oka powstała plecionka, która miała oplatać ramiona.
Kolejnym etapem było zrobienie części nad plecionką czyli dekolt, a następnie nabrałam oczka na część dolną i rękawy.

Była to bardzo ciekawa i inspirująca przygoda dla mnie. Myślę, że kolejnym wyzwaniem będzie zrobienie swetra dzierganego w całości od jednego rękawa do drugiego.

Ilość włóczki: 5 motków Vip i 4 motki Kid Silk
Druty: nr 5 mm

 













Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty