Czapka i komin z włóczki Jamalia

Kolejnym projektem, który udało mi się wykonać w ostatnim czasie jest komplet zimowy. Tak bardzo zimowy, że aż gruby... ;-)
Lubicie grubaśne czapki i kominy, bo ja preferuję bardziej kominy niż czapki, ale ta włóczka idealnie pasuje na takie udziergi. Powstała więc milusia i pokaźnych rozmiarów czapka i komin do kompletu. Kolory jakie producent proponuje są bardzo nasycone, takie zwracające na siebie uwagę. Mnie urzekł kolor fuksjowo-jaodowy-fioletowy... Taka intensywność na pewno doda mi odwagi i pewności siebie w zimowe spacery, a do tego będzie ciepło i miło. Trzeba się wyróżniać kolorem właśnie w te szare i przygaszone dni... Nośmy się więc odważnie i barwnie...
Jamalia, bo tak nazywa się włóczka, to mieszanka wełny, alpaki i akrylu z domieszką poliestru i poliamidu. Zaleca się do niej druty i szydełko w rozmiarze 8-9 mm. Ja dziergałam ten zestaw na drutach nr 8. Cały komplet pochłonął 4 motki ( ok 1,5 motka na czapkę i 2,5 motka na komin).
Jeżeli chodzi o ilość oczek to czapka ma w obwodzie 52, a komin 60 ale gdzieś mniej więcej od 1/3 wysokości, dodałam jeszcze kilka oczek w obwodzie bo uznałam, że jest troszkę zbyt wąski, a nie chciało mi się robótki pruć... Wzór to oczywiście niezawodny ściągacz 2 na 2.

Do zobaczenia gdzieś na ulicy.... 








Komentarze

  1. Piękny komplet. Energetyczne kolory ożywią jesienno - zimowe chłodne dni🍂🍁🍃🌂❄

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama chętnie przygarnęłabym taki komplet dla siebie. Tym bardziej że kolor jest przepiekny! Pasować będzie każdej kobiecie, i blondynce i brunetce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy arykuł. Pozdrawiam serdecznie autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widzę niektórzy mają talent do takich rzeczy, ale niestety ja się chyba nie nadaję. Zresztą i tak najwięcej czapek czy kapeluszy zamawiam od https://hatfactory.pl/ gdyż dla mnie liczy się przede wszystkim wysoka jakość produktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty