Golf z Alpaca Star

Czasem wydaje mi się, że nie pamiętam kiedy zaczęłam dziergać... Było to bowiem bardzo dawno temu. Licząc w tym momencie ile lat minęło od przerobienia moich pierwszych oczek w życiu, uświadomiłam sobie, że właśnie mija trzecia dekada mojego robótkowania... Tak więc, trochę już ubrań zeszło z moich drutów, ale... golf, który chcę Wam pokazać jest moim drugim golfem w życiu haha...

Tyle jest różnych części garderoby i różnych fasonów, które można stworzyć ale jakoś na ten konkretny nie miałam szczególnego zapotrzebowania, a sama rzadko w takim chodzę.

Tym razem patrząc na włóczkę Alpaca Star, pierwsze co przyszło mi do głowy, to to, że z tej włóczki będzie super fajny i luźny właśnie golf. Tak też zrobiłam i dodam tylko, że zrobiłam go dosyć szybko. Druty, na których dziergałam to 4 mm, nitka w miarę gruba, a ścieg bardzo prosty, wiec poszło gładko i z przyjemnością.

Włóczki zużyłam 7 motków.

Żeby nie był to taki zwykły i banalny golf, postanowiłam udziwnić go troszkę i zrobiłam wersję z dłuższym tyłem i lekkim rozcięciami po bokach. Myślę, że doda to takiego lekkiego zaskoczenia i zaintryguje Was do takich wariacji przy swoich robótkach.







Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty