Żakiet z włóczki Surf Lana Gatto

Żakiecik w stylu chanel powstał z 10 motków włóczki Surf od Lana Gatto. Uznałyśmy, że lepiej będzie go wydziergać podwójną nitką, aby był bardziej masywny. Włóczka Surf jest stworzona na takie właśnie dzianiny żakietowe, spódnice a także bluzki, które lepiej dziergać pojedynczą nitką.
Dzięki swojej fantazyjnej naturze motki Surf sprawiają, że dzianina nie będzie banalna.



Kilka słów od autorki żakietu - Magdy:
Robiłam go od pleców prosto do wysokości pach, gdzie odjęte są oczka na podkrój. Dalej robótka jest rozdzielona, by ukształtować podkrój szyja. Na wysokości ramion dodałam kilka oczek by zmieścić poduszeczki. Równocześnie są wrabiane pętali przy pachach. Dodałam oczka na podkroju dekoltu, następnie na pachy. Dalej prosto, osobno w dół. Bez zszywania na ramionach, do zakończonymi pętelkami dołu. Rękawy robiłam równocześnie, nabierane od ramienia, kształtowane rzędami skróconymi i do całości wykończone ozdobnymi pętelkami.
Użyłam techniki na drutach:
- rzędy skrócone (na rękawach),
- ścieg prawych po prawej,
- ścieg lewych po lewej,
- wzór pętelkowy (na palcu) na wykończenie dzianiny.
Link do włóczki Surf - https://biferno.pl/pl/c/Surf-Lana-Gatto/1155
Dajcie znać czy już macie jakieś doświadczenie z dzierganiem żakietów.














Komentarze

  1. Żakiecik jest piękny, a pani Basia wygląda w nim zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty