Sukienka z włóczki Oscar


Bawełna to cudowny materiał do dziergania. Jest to moja ulubiona nitka. Kocham dziergać z niej sukienki i bluzki. Dawniej uwielbiałam tworzyć małe, bawełniane ubranka dla córki. Teraz czas dla mnie...
Sukienkę, którą Wam dziś prezentuję jest wykonana właśnie z bawełny. Oscar to nie 100% bawełna ale świetnie sprawdzi się na przewiewne i lekko lejące dzianiny. W swoim składzie 44% bawełny, 20% wiskozy, 28% poliamidu i 8% lnu.
Całość robiona była na drutach nr 4 mm. Wykorzystałam dokładnie 365 gram włóczki, więc wydajność jest całkiem fajna.
Udzierg nosi się świetnie, jest miła i delikatna. Zostanie ze mną na długo.
Co do wzoru to jest to najprostsza rzecz jaką można zastosować w dzierganiu czyli kombinacja oczek lewych i prawych. Linie ukośne to oczywiście lewe oczka, a reszta to jersey. Brzegi wykończyłam szydełkiem.













Komentarze

  1. Fantastyczna sukienka w pięknych cieniowanych kolorach! Gratuluję wykonania i pomysłu . Muszę zerknąć na tę bawełnę, jeszcze jej nie znam.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za słowa uznania :-)
      bawełna naprawdę świetna, zwłaszcza na tego typu udziergi, pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty