Komplet dla maluszka

Ponieważ entrelacowy kocyk musiałam zakończyć w ściśle określonym miejscu, dlatego zostało mi troszkę włóczki. Jak wiecie to żaden problem bo nawet z małej ilości można wyczarować coś ciekawego dla maluszka... :D
Nie byłam pewna czy wystarczy na sweterek więc chwyciłam się za czapkę. Po zrobieniu czapki okazało się że można jeszcze wyczarować szaliki...
No i w taki oto sposób powstał komplecik dla półrocznej dziewczynki lub chłopca... :D
Oczywiście włóczka to Super Soft, druty nr 5.






Komentarze

  1. Śliczny komplet. Bardzo mi się podoba to zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, dużo daję odpowiedni dobór kolorów, tak mi się wydaje, że większą część sukcesu rękodzieła to ciekawy kolor... ;-)

      Usuń
  2. Prze-przepieknie! Takie kolory wspaniale...

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. takie kompleciki sprawiają najwięcej przyjemności w krótkim czasie ;-)

      Usuń
  4. Piekny! A ten śnieg to mnie zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka piękna pogoda na południu, że postanowiłam to wykorzystać... a zdjęcia najlepiej wychodzą na białym tle i przy dobrym świetle ;-)

      Usuń
  5. Piekny! A ten śnieg to mnie zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny komplet :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. to zasługa Basi, która wybierała kolory na sukienkę w zygzaki - http://bifernopl.blogspot.com/2014/05/zigzag-dress.html - no i resztki zostały wykorzystane ;-)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. częściej wolę dziergać proste i delikatne ubranka, czasem poszaleję ze wzorami ale to rzadkość chyba ze względu na pracochłonność takich prac...

      Usuń
    2. częściej wolę dziergać proste i delikatne ubranka, czasem poszaleję ze wzorami ale to rzadkość chyba ze względu na pracochłonność takich prac...

      Usuń
    3. częściej wolę dziergać proste i delikatne ubranka, czasem poszaleję ze wzorami ale to rzadkość chyba ze względu na pracochłonność takich prac...

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty